El llistat de totes les consultes rebudes l'any 2022 a través de bústia ciutadana, així com l'estat de la resposta es troba disponible aquí.
S’han respost totes les respostes, menys dos de l’àmbit d’atenció ciutadana, a causa de la impossibilitat de poder contactar amb les persones corresponents.
A través de la bústia ciutadana del web municipal alcanar.cat, durant l'any 2022 s'han rebut un total de 52 comentaris, queixes o suggeriments, les quals han tingut resposta en el marc del compromís fixat amb la ciutadania. Les temàtiques de les consultes, queixes i suggeriments han estat: atenció ciutadana, medi ambient i esports, comunicació, cultura i biblioteques, ensenyament i joventut i participació.
En l'àmbit de l'atenció ciutadana s'han rebut 31 comentaris. Alguns d'ells tractaven temes com el deteriorament d'edificis, la falta o l'avariació d'equipament públic. D'altres demanaven millores en quant a temes urbanístic. Finalment, s'han rebut suggerències de millora per al poble.
Dins l'àmbit de medi ambient i esports han arribat 13 peticions. Moltes d'elles sol•licitaven informació genèrica sobre els contenidors, la desinfecció d'alguns espais, la recollida d'escombraries, etc.
Centrant-nos en la comunicació, veiem que s'han rebut 3 correus. El primer d’aquest sol•licitava informació sobre el repartiment de correus a Alcanar Platja. El segon, requeria informació per la realització del treball de recerca. Finalment, l'última consulta explicava la impossibilitat de poder visualitzar els mapes.
També s'han efectuat dos consultes sobre treball i s'ha sol•licitat informació sobre ofertes d’ocupació.
En la temàtica de cultura, serveis agraris i joventut i participació no hi ha hagut cap tràmit.
>> Consulta l'avaluació de bústia ciutadana del 2021
>> Consulta l'avaluació de bústia ciutadana del 2020