Inici Ajuntament Comunicació i premsa Notícies L'Ajuntament d'Alcanar presentarà avui al ple el nou pressupost municipal que s'eleva fins als 11,5€ milions d'euros

L'Ajuntament d'Alcanar presentarà avui al ple el nou pressupost municipal que s'eleva fins als 11,5€ milions d'euros

Els comptes es portaran a debat durant el ple ordinari d’avui dijous, 28 de desembre, perquè puguen entrar en vigor amb l'inic del nou any

L'equip de govern d'Alcanar presentarà el nou pressupost general que ascendeix fins als 11.584.850€, uns comptes marcats per l'augment dels preus dels últims anys i per una important aposta per la neteja i manteniment del municipi. Així mateix, també es continuarà amb les feines iniciades al 2021 per a pal·liar els efectes dels aiguats.

L'alcalde, Joan Roig, ha destacat que “es tracta d'uns comptes que s'ajusten a la realitat econòmica actual i que sobretot atenen les principals necessitats dels canareus i casencs, sense apujar els impostos”. D'altra banda, indicava que continuaran els treballs per a reparar tots els danys que van ocasionar les intenses precipitacions del passat 2021, a més de seguir amb la reparació dels camins rurals per garantir un accessos segurs per als veïns que cada dia accedeixen a les seves finques.

Per la seva banda, el regidor d'Hisenda, Marc Chavalera, ha assenyalat que “per part de l'equip de govern, juntament amb els tècnics municipals, hem fet un gran esforç per ajustar el nou pressupost condicionat per l'increment dels preus que s'ha registrat en els últims anys, al mateix temps que mantenim les infraestructures i garantim els serveis a la ciutadania”. Així mateix, afegia que “també es continuarà amb el suport que oferim al nostre teixit cultural, social i esportiu, fonamental per a la dinamització del municipi, a més d'impulsar les polítiques per atendre a les famílies i a les persones que més vulnerables”.


>> Podeu consultar l'ordre del dia aquí.