Inici Ajuntament Comunicació i premsa Notícies L'Ajuntament d'Alcanar atorgarà ajuts als millors esportistes locals del 2018

L'Ajuntament d'Alcanar atorgarà ajuts als millors esportistes locals del 2018

La dotació de cadascuna d'aquestes subvencions serà de fins a 500 euros.

El govern municipal d'Alcanar destinarà una partida de 3.000 euros per a subvencionar els esportistes locals que més hagen destacat al llarg del 2018. La dotació de cadascuna d'aquestes subvencions serà de fins a 500 euros com a màxim.

La finalitat d’aquests ajuts és donar suport a la pràctica esportiva i facilitar la millora del rendiment dels esportistes del municipi, per a optimar la seua participació en les competicions esportives i aconseguir una tecnificació adequada en la seua especialitat esportiva.

Aquesta és la tercera edició d’aquests premis que concedeix l’Ajuntament, a través de la Regidoria d’Esports. En les dos convocatòries anteriors s’han atorgat ajuts a un total de dèsset esportistes.

Segons Jordi Bort, regidor de l’àrea: “Gràcies a aquesta iniciativa, hi ha un bon grup de joves a Alcanar que no tenen o no arriben als ingressos mínims que s’han pogut acollir a aquests ajuts. Són persones que practiquen modalitats esportives molt diferents. La idea és continuar fomentant aquest tipus de premis per a que altres esportistes puguen rebre aquesta recompensa, no només per la pràctica esportiva, sinó també pels resultats obtinguts”.

Es podran acollir a aquestes subvencions els esportistes que practiquen:
-  Esports olímpics.
-  Esports d'equip (futbol, bàsquet, handbol, voleibol, etc.).
-  Esports individuals (atletisme, natació, etc.).
-  Esports no olímpics (escacs, motociclisme, frontennis, etc.).
-  Esports autòctons (birles, etc.).

El termini per a la presentació de les sol·licituds comença el 15 de novembre i finalitza el 30 del mateix mes.

Podran sol·licitar aquestes subvencions els esportistes d'Alcanar que compleixin, en la data d'aprovació de les bases, entre altres requisits, els següents: estar empadronat a Alcanar i haver-ho estat com a mínim tres dels últims cinc anys, tenir la corresponent llicència federativa i no percebre en concepte laboral o esportiu uns ingressos superiors al salari mínim interprofessional, d'acord amb el Decret 1077/2017, del 29 de desembre.

Al web de l'Ajuntament es troben el contingut complet de les bases i els impresos necessaris per a presentar la sol·licitud. Consulta les bases!