Alcanar.cat

Formulari de cerca

Inici Cartes de Serveis

Cartes de Serveis

Les Cartes de Serveis són uns documents mitjançant els quals, l'Ajuntament informa la ciutadania dels serveis que ofereix, els compromisos que ha adquirit en termes d'eficàcia i qualitat de la prestació i els mecanismes de participació dels ciutadans i de les pesones usuàries en la millora de la prestació.

Aquestes, han de comportar l'avaluació dels objectius aconseguits per part de les diferents àrees de l'Ajuntament i, a través de la millora dels processos interns, incrementar el nivell de prestació. La virtut més destacable d'aquestes cartes, és que incorporen compromisos que adquireix l'Ajuntament envers la ciutadania, per aquest motiu a cada carta de serveis s'incorpora un apartat de compliment de compromisos on es farà constar el resultat de la gestió municipal.

>> Consulta la última avaluació de les cartes de serveis, la de l'any 2022

>> Consulta els indicadors d'avaluació de les cartes de serveis.

Els continguts de cada carta de servei són els següents:

Informació general i legal
Compromisos de qualitat i indicadors
Sistema d'assegurança
Mesures de resolució i compensació
Informació complementària

A continuació, deixem un llistat amb les cartes de serveis de l'Ajuntament (realitzades el mes de setembre de 2018):

>> Carta de Serveis de les Biblioteques
>> Carta de Serveis dels Serveis Agraris Joan Gil
>> Carta de Serveis de l'Oficina de Turisme
>> Carta de Serveis de Intermediació Laboral
>> Carta de Serveis de Joventut
>> Carta de Serveis de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

L'Ajuntament està treballant per a ampliar aquesta informació d'acord al que estableix la normativa sobre transparència (Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern) en el seu article 59 en quant a que l'Administració pública ha d'incloure les cartes de serveis dins del marc regulador dels serveis públics bàsics.

Notícies relacionades

Qüestionari de satisfacció amb els serveis públics d'Alcanar 2022

L’Ajuntament d’Alcanar compta amb Cartes de Serveis de diferents àrees de treball com l'Oficina de Turisme, l'Oficina d'Atenció Ciutadana, el Servei d'Intermediació Laboral, la Biblioteca...

La gestió de les inundacions d'Alcanar té un paper rellevant en el Dia de la Protecció Civil de Catalunya 2022

El dissabte, 15 d'octubre, va tenir lloc a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) la celebració del Dia de la Protecció Civil de Catalunya 2022.

Enquesta d'opinió a la ciutadania sobre l'àrea de comunicació de l'Ajuntament d'Alcanar

La comunicació institucional és una de les funcions inherents a la gestió pública i a l’activitat administrativa.

Convocatòria de dos assemblees ciutadanes sobre el cas Turov

En el context del cas Turov, l'última resolució judicial obliga l'Ajuntament d'Alcanar a enderrocar l'edifici i a presentar garanties de pagament de...

28 de juny: Alcanar commemora el Dia Internacional pels Drets del col·lectiu LGTBI

El 28 de juny, Dia per l'Alliberament de Lesbianes, Gais, Trans*, Bisexuals, Intersexuals i d'altres identitats sexuals i de gènere és una jornada festiva i reivindicativa a tot el món per la...


Pàgines