Alcanar.cat

Formulari de cerca

Inici Ajuntament Comunicació i premsa Notícies Més de 750 incidències solucionades a través del servei Línia Verda

Més de 750 incidències solucionades a través del servei Línia Verda

| Medi Ambient

Gràcies a la implantació d’aquest servei, ¡ els veïns i veïnes d’Alcanar, les Cases i Alcanar Platja tenen un canal directe de comunicació amb l’Ajuntament per a informar sobre els desperfectes que puguen localitzar. Línia Verda afavoreix l’ús de les “bones pràctiques” mediambientals i, per tant, el desenvolupament d’un municipi sostenible.

El servei Línia Verda es va implantar a Alcanar l’any 2014. La ciutadania li ha donat una bona acollida. Prova d’això és l’ús continu que en fa.

Per a poder utilitzar aquest servei cal descarregar-se l’aplicació Línia Verda. Per a fer-ho, la persona usuària accedeix a Google Play o l’App Store en funció de la tecnologia emprada al mòbil (Android o iOS). Una volta localitzada, es descarrega de forma gratuïta.

A partir d’aquell moment, se selecciona el municipi on es vol comunicar la incidència. El procediment per a comunicar una incidència és molt ràpid i simple. A través de Línia Verda, la persona usuària també pot fer qualsevol consulta mediambiental.

Dins de la mateixa aplicació, la ciutadania pot consultar tota la informació d’interès sobre el municipi mitjançant la secció de notícies i avisos. També es pot accedir al servei Línia Verda a través del domini www.liniaverdaalcanar.com; a més, també ofereix els seus serveis per telèfon (902 193 768) en horari de 8 a 17 hores.