L’Ajuntament d’Alcanar rep una subvenció de la Diputació de Tarragona per la Bandera Blava 2025
L’Ajuntament d’Alcanar rep una subvenció de la Diputació de Tarragona per la Bandera Blava 2025
Un any més, i ja en van 31 seguits, el 2025, Alcanar va mantindre la Bandera Blava a les seues platges. El distintiu, atorgat per la Fundació per a l'Educació Ambiental (FEE), destaca la qualitat i la gestió ambiental d'aquestes, convertint el municipi en un referent de sostenibilitat i excel·lència turística.
Amb la Bandera Blava com a concepte, l'Ajuntament d'Alcanar va rebre una subvenció de 1.500 € de la Diputació de Tarragona i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, dintre de la subvenció de promoció turística, línia 4 "distintius de platges any 2025".

La Bandera Blava 2025 a les platges de les Cases d'Alcanar.
Per a la concessió de la Bandera Blava, la FEE avalua els serveis de salvament i socorrisme, la qualitat de l'aigua, la gestió ambiental, la seguretat i els serveis, així com la informació i educació ambiental de les platges candidates.





