L’Ajuntament d’Alcanar rep una subvenció per al tancament de les pistes poliesportives de les Cases d’Alcanar
L’Ajuntament d’Alcanar rep una subvenció per al tancament de les pistes poliesportives de les Cases d’Alcanar
L’Ajuntament d’Alcanar ha rebut una subvenció en el marc del Pla únic d'obres i serveis de Catalunya (PUOSC) 2020-2024, corresponent a l’anualitat 2024, de la Generalitat de Catalunya, per al finançament del tancament de les pistes poliesportives de les Cases d’Alcanar.
El projecte compta amb un pressupost subvencionable de 254.142,35 euros, dels quals la Generalitat ha concedit una subvenció de 129.147,51 euros. Aquesta actuació permetrà adequar i millorar les instal·lacions esportives, proporcionant un espai segur, funcional i de qualitat per a la pràctica esportiva.
L’inici de les obres està previst per al juny de 2025, i suposa una millora molt esperada per part dels veïns i veïnes de les Cases, especialment els usuaris habituals de les instal·lacions.
La regidora d’Urbanisme, Mireia Garriga, ha destacat: “Aquesta actuació respon a una demanda històrica del territori. El tancament de les pistes permetrà ampliar-ne l’ús, millorar-ne les condicions i garantir-ne la seguretat, especialment per a infants i joves.”
Per la seva part, la regidora de les Cases d’Alcanar, Mar Sancho, ha afirmat: “És una gran notícia per al nostre nucli. Amb aquesta inversió es dignifiquen els espais públics i es fomenta l’activitat esportiva i comunitària a les Cases. Continuem treballant per portar millores reals al dia a dia de la nostra gent.”