Seguint les recomanacions del Procicat, l'Ajuntament estableix que:
>> L'aforament màxim del cementiri serà de 800 persones. Si és necessari es limitarà el temps d'estada dintre.
>> Recorregut establert dintre el recinte per a limitar l'encreuament de persones: l'entrada principal serà l'única zona d'accés, on hi haurà ubicada la zona de control per a prendre la temperatura i posar el gel hidroalcohòlic. La sortida estarà ubicada a la darrera porta lateral de la part dreta del nou cementiri.
>> Tothom haurà de seguir la fórmula d'autoprotecció: 1,5 metres com a mínim de distància interpersonal + mascareta + rentat de mans. Al cementiri hi haurà diferents cartells recordant aquestes mesures.
>> No es podrà menjar ni beure dintre el recinte.
>> S'estableix un horari especial els dies 30 i 31 d'octubre i 1 de novembre de 8 a 20h, d'aquesta manera es permet una major diversificació de les persones que volen accedir al cementiri per a fer les tasques pròpies de Tot Sants.
>> Al llarg del passadís principal es col·locaran diferents taules amb gel hidroalcohòlic i rolls de paper perquè la ciutadania es puga netejar les mans abans i després de preparar les ofrenes i també abans i després d'utilitzar les escales mòbils.
>> Les persones hauran d'entrar d'una en una al lavabo, excepte aquelles que requereixen assistència. S'intensificarà la neteja dels WC: es netejarà al matí, al migdia i a la nit per a garantir la seguretat de tots i totes.
>> Hi haurà un dispositiu policial especial per a garantir la mobilitat a l'exterior.
>> Fora del recinte hi haurà passadissos laterals perquè les persones que surten del cementiri puguen circular per la sortida habilitada sense creuar-se amb altres vianants o vehicles.
Aquestes recomanacions són les vigents a dia d'avui, si el Procicat fa alguna modificació, l'Ajuntament informarà la ciutadania.