Alcanar.cat

Formulari de cerca

Inici Ajuntament Comunicació i premsa Notícies Ja es poden presentar les sol·licituds per als ajuts individuals per l’assistència a menjadors escolars (AIM) per al curs 2020-2021

Ja es poden presentar les sol·licituds per als ajuts individuals per l’assistència a menjadors escolars (AIM) per al curs 2020-2021

| Educació

Les famílies de l’alumnat interessat en els ajuts individuals per l’assistència a menjadors escolars (AIM) per al curs 2020-2021, poden demanar-ho a través de l'Escola Joan Baptista Serra, mitjançant l’imprès de sol·licitud específic i cal que adjunten, si és el cas, la documentació que correspongui.

El termini acaba el 17 de juliol de 2020


Les famílies interessades podeu consultar la informació relacionada accedint als següents enllaços:

- Guia sobre la documentació que cal demanar en les sol·licituds de beca al Consell Comarcal del Montsià. Curs 2020-2021.

- Bases per a la concessió d’ajuts individuals per l’assistència a menjadors escolars (AIM) per necessitats socioeconòmiques i geogràfiques per al curs 2020-2021.

- Sol·licitud d’ajut de menjador, curs 2020-2021.


S'estableixen tres modalitats diferenciades:

1. L'alumnat sol·licitant que ja hagi sol·licitat ajut de menjador el curs anterior, el 2019-2020, i que no hagi canviat de residència o de situació familiar, ha de presentar:
        - La sol·licitud emplenada i signada que s’esmenta al punt 1 del document guia sobre la documentació de les sol·licituds


2. L'alumnat sol·licitant que ja hagi sol·licitat ajut de menjador el curs anterior, el 2019-2020, i que hagi canviat de residència o de situació familiar, ha de presentar:

        - La sol·licitud emplenada i signada que s’esmenta al punt 1 del document guia sobre la documentació de les sol·licituds.
        - La documentació que justifique la variació familiar (nous convenis reguladors, custòdies compartides, certificats de defunció, noves resolucions de discapacitat, resolucions d’acolliment), que s’especifica a l’apartat Documentació específica del document guia sobre la documentació de les sol·licituds.


3. L'alumnat sol·licitant que demana per primer cop aquests ajuts, ha de presentar:
       - La sol·licitud emplenada i signada que s’ha esmentat al punt 1 del document guia sobre la documentació de les sol·licituds.
       - Els documents d'identitat de la unitat familiar que s’esmenten als punts 2 i 3 del document document guia sobre la documentació de les sol·licituds.
       - Si cal, altra documentació (convenis reguladors, custòdies compartides, certificats de defunció, resolucions de discapacitat, resolucions d’acolliment), que s’especifica a l’apartat de documentació específica del document guia sobre la documentació de les sol·licituds.
 
Aquest curs, la documentació es recollirà directament al centre abans del 17 de juliol de 2020. L'horari d'atenció al públic serà de 11:00h a 13:00h. Cal dur la documentació impresa des de casa.

Atès que l'entrega de les sol·licituds i documentació serà presencial al mateix centre, s’aplicaran les mesures preventives establertes per les autoritats sanitàries. S’evitarà concentrar un nombre elevat de persones en sales de dimensions reduïdes, controlant o regulant-ne l’accés i mantenint la distància de seguretat i fent ús de la mascareta.

Alcanar Ràdio

Butlletí Alcanar

Subscriu-te al butlletí digital

Enviant aquestes dades s'accepta nostra Política de privacitat